Direktlänk till inlägg 26 november 2008

Jul

Av Malin Larsson - 26 november 2008 21:59

Idag så har vi varit till lule en sväng, var in på rusta och dollar medans chrille var på någon hälsoundersökning genom jobbet.

Fyndade faktiskt inte så värst mycke. Blev mest nödvändiga saker som skurmedel, schampoo, balsam,tandkräm och sånt som alltid behövs. Sen hittade jag ett par nya julgardiner till vardagsrummet och en julstjärna. Men den var lite liten så ska kolla i kalix i helgen vad som finns där. Så ser lite tomt ut i vardagsrumfönstret än så länge. Vill ha en ganska stor stjärna. köpte mig två små tomtar också :) Så snart är vi klar med julpyntet. Nästa vecka ska jag ta och baka lite lussekatter och pepparkakor. Och bränna en julskiva så stämningen kommer igång :)


Nu ska jag ta en dusch och sedan blir de en film och mys med chrille <3

 
 
Therése

Therése

26 november 2008 22:27

Hejsan! Prövade ringa er igår, men jag fick inget svar. Du kan ju ringa när du inte är alldeles för upptagen så kan vi bestämma en dag!=) Vill ju komma förbi! Kram på er!

http://thereselundstrom.blogg.se

 
Anna

Anna

27 november 2008 13:53

Aha! Det är så man gör :) Nu är jag ju med i matchen igen *hehe* Ska lägga upp nå bilder någon dag då :) Hehe jasså du vill se kort på dom, vette tusan om man får med båda på samma kort, dom springer iväg åt olika håll ;P Som att jag snackar kryptiska ibland :P Händer till helgen då? kraam

http://jakiya.bloggagrati.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Larsson - 26 september 2009 22:53

                                                                                                Wilmers
nya jacka      Ute och busar i kalix         Tiden går så himla fort och dagarna bara springer iväg, Wilmer är 1år och 1 månad. Dagis ...

Av Malin Larsson - 13 juni 2009 18:38

Vi har nu varit i kalix i några dagar och sett när syrran gått på balen och tagit studenten och även några fisketurer har vi hunnit med och årets första fisk har jag fått också :) Har varit några sköna dagar även om vädret inte helt varit på våran si...

Av Malin Larsson - 24 maj 2009 15:48

Har nu tillbringat en vecka i kalix och bara tagit de lugnt, fiskat, solat och umgåts. Riktigt skönt att vara här istället för att sitta i en lägenhet när de är fint väder. De är under tiden maj - augusti som de hade varit så skönt med ett hus eller ...

Maj

Av Malin Larsson - 9 maj 2009 10:46

Dags att uppdatera igen? :) Blir bara färre och färre inlägg från mig.. Och eftersom de närmar sig sommaren så blir de väl säkert ännu mindre då. Sitter nu i kalix och bara myser eftersom de bara regnar och regnar men de possitiva är ju att snön förs...

Av Malin Larsson - 5 april 2009 19:37

Har under denna helg tillbringat mina dagar i kalix eftersom chrille varit till fjällen med några arbetskompisar torsdag till söndag.   Så i torsdags åkte jag till lule och hämtade upp emma och petra och vi for till sävast en sväng och hälsade på ain...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards