Alla inlägg den 30 november 2008

Av Malin Larsson - 30 november 2008 21:14

Har varit dålig på uppdatering ihelgen.


Lördag: Wilmer sov till halv elva, och då väckte jag han. Fast han vaknade först och åt 06.00 men somnade fort om. Sen for vi och hälsade på farmor och farfar en sväng och alltid lika glada att träffa wilmer, fick ett par vantar också. Sen hem och lagade mat, fläskfile och klyftpotatis. Sen på kvällen satt jag,chrille och syrran och emil och spelade lite spel, och till min stora förvåning så förlorade jag fatiskt inte i TP, kom trea :) Syrran kom sist :)

 Sen for dom och hämtade mat på frasses medans jag och wilmer stannade hemma och väntade. Sen sängen.


Söndag: Jag och syrran for på julskyltningen en sväng, handlade en brunspray, lite doftljus, och en scrub och ansiktrengöring.

Sen hem och började med maten som blev fiskpinnar och potatis.

En nackdel när man är hemma i kalix när mamma inte är hemma är att man inte får lagad mat. Sen har vi städat och tvättat bilen och sen begav vi oss hem, Nu har vi packat upp allt och ska se klart sanningens ögonblick.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards