Alla inlägg den 16 november 2008

Av Malin Larsson - 16 november 2008 22:29

Igår så blev de att vi for en sväng till pite, såg en film hos madde och satt och surrade. Sen for vi hem och såg stjärnor på is och bara tog de lugnt.


Och igår fyllde även wilmer tre månader, känns som vi haft han hur länge som helst, inte att man är less utan mer att man är så van vid att alltid ha han nära. Kommer bli jobbigt då han ska sova sin första natt borta. Men än så länge är de inget jag tänkt på ett tag iallafall. Till veckan ska vi och ta hans första vaccinspruta och jag gruvar mig faktiskt redan lite. Eftersom jag själv är så rädd för sprutor. Men som tur är så kunde chrille följa med då.


Idag har jessika och kent varit förbi en sväng och sen har vi hunnit vara och hälsa på Therese och douglas och sedan for vi en sväng till sikfors och hälsade på petrus och jessika. Har blivit många jessikor man träffat på i helgen, eller tre är de.

Nu väntar sängen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards