Alla inlägg den 22 november 2008

Av Malin Larsson - 22 november 2008 22:10

Ja vad ska man säga om gårdagens idol, varken imponerad eller besviken. Tyckte inte att låtarna var så speciella men för första gången så överaskade Robin.B mig positivt.


Idag har vi varit i lule och grattat Emma, och de bjöds på en hel del fika och tårtor. Mätt vart vi då. Så idag så vart de en sen middag och vi lyxade till de med en riktig lördags middag, uppvärmda rester, haha. Latheten tog helt enkelt över och eftersom vi var så mätt av allt fikande så var man inte ens sugen på att laga något. Så får väl blir något godare imorrn, fast då är de chrlle som agerar kock, så vem vet då kan de säkert bli korv och makaroner. :)


 Och nu sitter mamma och pappa på planet till taihland och lite avis känner jag mig, jag älskar ju värme! Och dom blir borta i två hela veckor, hur ska jag klara mig, konstigt att inte prata med mamma nästan varje dag i telefon. Får nöja mig med sms och mail helt enkelt.


Nu måste vi kika vidare på stjärnor på is, och hålla tummarna för att markus ska få vara kvar, fast han tabbade sig lite i första åket


Bjuder på några go bilder på Wilmer som vanligt


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards