Alla inlägg den 24 november 2008

Av Malin Larsson - 24 november 2008 18:29

Ny vecka igen, tiden går framåt trots att jag är ledig hela dagarna. Har drabbats av en jobbig förkylning och har väldigt svårt att prata och jag riktigt gruvar mig för att svälja, nästan så man hellre får ta och dreggla =)Fryser och svettas. Men jag verkar iallafall inte var ensam om att drabbas, tycker nästan alla jag pratat med fått lite av denna förkylning. Men får väl vara glad att jag fått den nu, är ju ändå inge vidare väder ute.


Så dagen har bara bestått av tv tittande och lite vila och varit allmänt jätte sliten, wilmer har varit tvärttom tyvärr, inge sovande på hela dagen förutom en halv timme nyss.


Fick även besök idag av chrilles mamma och pappa, kul med besök även om jag inte var den direkt fräschaste. Chrille var desto surare som inte hann träffa dom eftersom han var på jobbet. Men dom ska faktiskt komma hit och vara barnvakt den 6 december för vi ska då med chrilles jobb ut och äta. Första kvällen utan wilmer alltså. Men än är de ju ett tag kvar så jag får förbereda mig psykiskt :)


Måste även gratta min mamma som fyller år idag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards