Alla inlägg under mars 2009

Av Malin Larsson - 22 mars 2009 16:21

På tiden att jag uppdaterar igen, har faktiskt vant mig utan internet nu och på många sätt är de faktiskt ganska skönt. Men vi ska väl skaffa de så smånigom, men måste bara hitta ett bolag som är bra i rosvik eftersom bredbandsbolaget inte fanns där vi bor.


Får lov att bli en lång uppdatering sen när vi fixat internet igen, mest för att jag ska ha kvar och komma ihåg vad vi sysslat med på dagarna.


Men uppdaterar väl om helgen nu, i fredags vart vi bjudna på middag hos kent och jessica, grillad fläskfile och potatisgratäng. Åh längtar verkligen till grillsäsongen drar igång ordentligt.

Sen på lördag steg vi upp tidigt och åkte till kalix och åkte till stugan där mamma och pappa var och grillade korv. Jag och chrille tog även en provtur på skidorna och oj så otränade vi var :) Men kul och jag lyckades hålla mig på benen iallafall motför chrille. Haha.

Sen åkte vi till mamma och pappa och tog de lugnt, åt plankstek och sen på kvällen tog jag och chrille, wilmer i sparklådan och sparkade till brorsan en sväng och så kom syrran och emil också förbi och vi satt och surra sen efter åtta så var wilmer trött och vi sparkade hem och la han och vi andra fortsatte och spelade lite kort.


Söndag idag har vi varit och pimplat men wilmer fick stanna kvar och mamma fick vara barnvakt, några fiskar blev de faktiskt men jag gav upp fortast och tog en promenad hem och for och sparkade med mamma och wilmer istället. Nu på ett tag blir de hemfärd och mys.


Wilmer gör mer och mer framsteg och han är riktig snabb på att åla sig, halvkrypa fram så på dagarna har vi fullt upp nu med att hålla koll på allt han försöker hitta på. Och rutinerna har börjat bli riktigt bra, med tidigare och tidigare morgon, tror även att ljuset på morgonen får han att bli lite piggare och han somnar oftast mellan sju och åtta på kvällen. Två små tänder har också kommit upp. och han pratar och pratar för fullt nu, på sitt eget språk förstås men de är himla roande att lyssna på :)





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards