Alla inlägg den 4 november 2008

Dop

Av Malin Larsson - 4 november 2008 13:04

Nu har vi äntligen tagit oss tid för att ringa och boka dop men än så är de ju ett tag kvar, blir den 20 december kl 13.00, nära jul fick de lov att bli eftersom mamma och pappa far till taihland i slutet av november och är borta två veckor och sen så är de ju lucia också.

Förut har jag gruvat mig lite för de här med dop men nu när vi tagit tag i de så känns de faktiskt roligt. Kommer bli här i rosviks kyrka, ligger väldigt nära våran lägenhet. Och eftrsom vi har lite utspridd släkt passar de bäst att ha de här mitt emellan allt, Chrilles föräldrar bor ju i arvidsjaur och mina i kalix :)

Nu är de bara börja klura på vilka vi ska bjuda och vem som ska sjunga under dopet? Har ju faktiskt en person som jag tänkt höra med som är jätte duktig på att sjunga, som sjungt på flera dop förr :)


Har nyss varit på en prommis så nu ligger Wilmer i vagnen. Känner att de är dags att börja kämpa med dom sista fem kilona, sen tillbaka på startvikten. Men får gärna försvinna lite till ändå :) Nu väntar en sväng med dammsugaren här.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards