Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Tisdag

Av Malin Larsson - 25 november 2008 15:00

Igår kväll bröt förkylning ut ännu mera och jag kollade febern och den låg då på 39.5 grader, tyckte att jag kände mig lite dåsig men man vill ju inte inse de riktigt. Jag bäddade ner mig i soffan med täcket och drack alldeles för många koppar te. För när de väl var läggdags så låg jag vaken, hur pigga ögon som helst. Såg lite film med chrille och halv ett lyckades jag somna. Men idag känner jag mig betydligt piggare efter lite panodil. Hade slut det igår så de första jag gjorde när konsum öpnnade nio i morse var att fara och handla de.


Sen har jag strykt julgardinerna och stoppat upp dom i köket, tänkte fara till stan imorrn om jag är piggare och köpa ett par till vardagsrummet också. Och även inhandla lite glödlampor till julstjärnorna. Tänkte att innan fredag gör jag klart julpyntet eftersom vi hade tänkt åka till kalix då.


Sen har jag ringt och bokat tid för en liten behandlig på Wejm make up i piteå nästa vecka, så denna månad ska jag satsa lite av mina pengar på mig själv eftersom jag tidigare bara handlat åt wilmer.


Hade tänkt mig en ögonbrynsplockning och färgning av ögonfransar och bryn men då såg jag att om man betalde bara 90 kr extra fick man dessutom detta: Avkopplande behandling för ansiktet! Jag börjar med en basic rengöring, fortsätter med peeling, naturlig ansiktsmask och lägger sedan hud/ögoncreme anpassad efter din hudtyp. Alltså blir jag 350 kr fattigare men de kan de säkert vara värt.


Nu ska jag börja kika lite på internet efter dop kort, de närmar ju sig faktiskt :)

 
 
Marie

Marie

25 november 2008 22:20

Ljusstaken, mossan, bären samt ljusen har jag shoppat på coop här i stan ;)Hjärnana köpte jag för tre kr st på buketten, lika så snörena, 1 meter -5 kr. Silverpenna, klistersiffror och glitter köpte jag på bok och kontor i gallerian :)

http://marieisabella.bloggagratis.se

 
Anna & Freddie

Anna & Freddie

26 november 2008 19:49

Hej du! Kan du lära mig hur man lägger in bilder i inläggen? ;P Krya på dig!! kram

http://jakiya.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Larsson - 26 september 2009 22:53

                                                                                                Wilmers
nya jacka      Ute och busar i kalix         Tiden går så himla fort och dagarna bara springer iväg, Wilmer är 1år och 1 månad. Dagis ...

Av Malin Larsson - 13 juni 2009 18:38

Vi har nu varit i kalix i några dagar och sett när syrran gått på balen och tagit studenten och även några fisketurer har vi hunnit med och årets första fisk har jag fått också :) Har varit några sköna dagar även om vädret inte helt varit på våran si...

Av Malin Larsson - 24 maj 2009 15:48

Har nu tillbringat en vecka i kalix och bara tagit de lugnt, fiskat, solat och umgåts. Riktigt skönt att vara här istället för att sitta i en lägenhet när de är fint väder. De är under tiden maj - augusti som de hade varit så skönt med ett hus eller ...

Maj

Av Malin Larsson - 9 maj 2009 10:46

Dags att uppdatera igen? :) Blir bara färre och färre inlägg från mig.. Och eftersom de närmar sig sommaren så blir de väl säkert ännu mindre då. Sitter nu i kalix och bara myser eftersom de bara regnar och regnar men de possitiva är ju att snön förs...

Av Malin Larsson - 5 april 2009 19:37

Har under denna helg tillbringat mina dagar i kalix eftersom chrille varit till fjällen med några arbetskompisar torsdag till söndag.   Så i torsdags åkte jag till lule och hämtade upp emma och petra och vi for till sävast en sväng och hälsade på ain...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards