Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Me & I

Av Malin Larsson - 21 november 2008 09:39

Igår var en mycket trevlig kväll som vi tillbringade i älvsbyn hos johan och lina, Lina hade me and i visning hemma hos dom. Wilmer var en mycket nöjd kille, han verkar alltid tycka de är kul med mycket folk. Fanns hur mycket fina kläder som helst men jag beställde faktiskt bara två plagg :) En turkos fleece tröja och en body. För den här månaden ska jag försöka att inte handla så mycke mera kläder åt han eftersom de snart är jul.


Ikväll blir de idol och mys här hemma och imorrn till lule och gratta Emma.

Nu ska vi klä på oss och fara till pite en sväng och helghandla.


Och grattis till syrran som klarade körkortet igår, så himla kul :)

 
 
Ingen bild

Lina

21 november 2008 12:15

Hejsan! Jättekul att ni kom igår! Man vill hinna prata med alla en sån kväll, men man hinner ju inte riktigt. Men vi får verkligen ta en middag här framöver & hinna surra ordentligt! Kanske en glöggkväll? Och då får man passa på att snusa lite mer på lilleman. Ville inte hålla han eftersom jag kände att jag började bli förkyld. Och idag kan jag lova, att jag har absolut INGEN röst. Jag bara viskar. Johan sa att då blir det ju en lugn & tyst kväll ha ha...vänta bara jag tar igen allt så fort jag får min röst tillbaka.
Ha en bra helg & det blir mys framför Idol här också. Wilma ska ju rösta på Johan Palm! Hennes stora idol nu förtiden. Men vi får höras här framöver! Och hälsa Chrille & krama lilla Wilmer från oss. / Kram

 
Anna & Freddie

Anna & Freddie

21 november 2008 20:23

Hej!! Jag har kvaddat min bil idag så blir en lugn kväll. Eller är pelles chaffis men det är bra så jag kör lite bil så här nu efteråt! Har varit förbi bejje på hans fest å hämtat nettan å nu ska vi se idol :) Tyckte du om dagens program då`? kram

http://jakiya.bloggagratis.se

 
Anna & Freddie

Anna & Freddie

21 november 2008 22:21

Joo jag vet att jag har otur, men nu körde jag 40 å bilen körde ut mitt framför mig, inte mitt fel alltså!! Men det ordnar sig alltid =) kör pelles bil i helgen iaf, om han inte skjutsar mig om jag pallar av att jobba i morgon. Ha en toppen helg. kraam

http://jakiya.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Larsson - 26 september 2009 22:53

                                                                                                Wilmers
nya jacka      Ute och busar i kalix         Tiden går så himla fort och dagarna bara springer iväg, Wilmer är 1år och 1 månad. Dagis ...

Av Malin Larsson - 13 juni 2009 18:38

Vi har nu varit i kalix i några dagar och sett när syrran gått på balen och tagit studenten och även några fisketurer har vi hunnit med och årets första fisk har jag fått också :) Har varit några sköna dagar även om vädret inte helt varit på våran si...

Av Malin Larsson - 24 maj 2009 15:48

Har nu tillbringat en vecka i kalix och bara tagit de lugnt, fiskat, solat och umgåts. Riktigt skönt att vara här istället för att sitta i en lägenhet när de är fint väder. De är under tiden maj - augusti som de hade varit så skönt med ett hus eller ...

Maj

Av Malin Larsson - 9 maj 2009 10:46

Dags att uppdatera igen? :) Blir bara färre och färre inlägg från mig.. Och eftersom de närmar sig sommaren så blir de väl säkert ännu mindre då. Sitter nu i kalix och bara myser eftersom de bara regnar och regnar men de possitiva är ju att snön förs...

Av Malin Larsson - 5 april 2009 19:37

Har under denna helg tillbringat mina dagar i kalix eftersom chrille varit till fjällen med några arbetskompisar torsdag till söndag.   Så i torsdags åkte jag till lule och hämtade upp emma och petra och vi for till sävast en sväng och hälsade på ain...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards