Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Malin Larsson - 31 oktober 2008 21:38


Idag har jag varit in på systemet och köpt mig en vinflaska för första gången på ett och ett halvt år :) Men känner faktiskt för tillfället inget sug alls så får väl se hur de blir, kanske smakar lite på ett litet glas annars har jag ju mitt godis att bita i istället.

Har just sett klart idol och laddat upp några av bilderna från ikea köpen så tänkte att jag kan bjuda på några av dom





Av Malin Larsson - 31 oktober 2008 09:28

Igår steg vi upp tidigt, jag klev till och med upp före Wilmer :) Jag gjorde mig klar och sen begav vi oss till emmas mamma och hälsade på eftersom emma och erik hade sovit där. Efter de var de bara hem och packa klart alla våra grejer i bilen och åka från kalix och tillbaka hem till rosvik.

Sen när vi kom hem så blev de att packa upp alla saker och börja med mina ikea saker och få allt på plats. Jag var riktigt nöjd även om jag inte är helt klar med alla saker ännu.

Sen när Chrille kommer hem från jobbet så blir de nästa resa till arvidsjaur och tillbringa helgen där. Mycke åkande för oss nu, tur wilmer gillar åka bil :)


Nu måste jag börja göra mig färdig, ser ut som ett troll i håret eftersom jag gick och la mig med blött hår. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards