Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Malin Larsson - 26 oktober 2008 18:51

Igår vart de en sväng med mamma på stan, gjorde några inköp men som vanligt så hittade jag mest barnkläder. Och faktiskt ett par skor till mig själv. Men känner att jag skulle behöva en uppdatering av min garderob med lite nya höst och vinterkläder :)

Sen på kvällen kom marie och mindy förbi, väldigt söt och liten hund. De vart ju även lite "stjärnor på is" och skvaller. Idag har vi inte gjort allt för mycket, Hälsat på farmor och farfar. Ätit kycklingpaj och vitlöksbröd :)

Imorrn blir de ikea och lite shopping och säga hejdå till chrille. Dock så blir han ju inte så länge, tills torsdag.


Nu ska jag vänta på att "Ensam mamma" börjar och syrran gör popcorn i pannan, extra gott :)

Sen ska jag och chrille passa på att ta en lång dusch tillsammans eftersom de blir sällan man hinner sånt sen wilmer kom men nu är ju mamma lite barnvakt. Känns konstigt att lämna han ibland även om de bara varit korta svängar mindre än en timme oftast. Är ju så van vid att ha han 24/7.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards