Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Malin Larsson - 29 oktober 2008 20:43

Så nu var man nyduschad, har varit på våran promenad, Blev att även kika förbi hos emmas pappa på vägen hem eftersom han inte hunnit se lillkillen :) Och även hälsa på emma och erik eftersom dom också kommit till kalix idag och skulle stanna tills imorrn.

Känns som jag fått en ny hy efter denna vecka här, har badat ångbastu varje kväll och idag blev de en ordentlig peeling också. Som en ny människa, däremot känner jag att min kropp inte tål en till dag i solariet så jag får helt enkelt avstå de.

Imorrn bär de av hem igen.



Borta bra men hemma bäst.

Av Malin Larsson - 29 oktober 2008 16:12

Idag har vi verkligen inte gjort nånting, sytt ett par gardiner, hälsat på mormor en snabbis och så har jag varit och solat. Tror jag brännt mig lite så imorrn före jag ska fara hem så ska jag passa på att sola en sista gång men lite kortare tid dock :)

Nu väntar jag på maten, sen blir de en prommis för mig och mamma till maries mamma och pappa eftersom de aldrig blev av igår. Blir att klä på sig kan jag då lova, för är nog frusen redan nu. Kan bero på att jag brännt mig..




Trött Wilmer på promenad





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards