Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Malin Larsson - 11 oktober 2008 16:52

Igår kom vill arvidsjaur rätt så tidigt så under dagen passade vi på att packa upp och vila lite.

Senare på kvällen var vi bjudna på middag hos Ante och Nadja, På menyn stod kyckling och ris, och var riktigt gott. Måste ta receptet så kommer de säkert bli en maträtt som jag gärna ofta äter. Och att Jesper åkte ur idol gjorde mig faktiskt inte mycket, han var inte en av mina största favoriter, och Anna gav mig självklart rysningar :). Har varit sugen på kycklingen hela dagen men idag så blev de faktiskt pizza, dock inte hälften så gott som igår.

Och Ante och Nadja hade tapetserat om hela lägenheten, riktigt fräsht och fint. Skulle önska jag kunde tapetsera, för är så sugen på en fondvägg i vardagsrummet och eftersom alla väggar är vita så är de ju bara en vägg som skulle behövas göra där inne.

Ikväll får vi väl se vad som händer ingenting planerat än så länge, Chrille och Wilmer ligger och vilar så får väl vänta tills dom vaknat iaf. Har nyss städat hela tommys lägenhet, blir så rastlös av att bara sitta inne och golvet behövde en omgång med dammsugarn och moppen :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards