Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Malin Larsson - 27 oktober 2008 17:38

Idag har vi varit på ikea och handlat, vart ganska mycke saker men följde nästan min lista jag hade med, någon extra grej blev de ju såklart.

Blev bland annat tre bords lampor, en taklampa, massor med ljus, två mattor, gardiner, gardinstång, tyg, tavlor, haklappar, matlådor, rullgardiner och lite annat. Så nu borde jag ha köpstopp ett tag framöver.

En mössa ska och inhandlas imorrn däremot men sen är de stopp.

Nu ska jag och syrran fara och sola, får passa på nu när jag är i kalix när mamma är barnvakt. Och jag börjar ju snart likna ett lik, är alldeles för länge sen jag solade. Sen när vi kom hem så var marie här och hälsade på och hon hade köpt ett par jätte fina skor. Nästan så jag skulle vilja köpa ett par sådana också, men jag får nog lov att hålla mig..

Chrille for tidigiare idag och de känns redan tomt, fast kan ju vara bra att få sakna varandra någon gång också. Blir ju roligare och ses sen då.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards