Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Malin Larsson - 7 oktober 2008 16:36

Blev lat idag och orkade inte fara in till stan och köpa några gardiner. Blev en promenad men dock inte så lång som jag tänkt mig, Blåste så himla mycket, Det börjar bli dags att införskaffa sig en ny snygg mössa.

Så blev en skön inne dag, Wilmer har legat och sovit mest hela tiden och jag har passat på att tvätta och bytt gardiner i köket och förberett för lite städning, så imorgon väntar en storstädning och kanske att jag åker och hälsar på nån efter det får se hur de är med orken men känner att de var länge sen jag träffade Madde och Cissi. :)

Nu ska jag börja med middagen, Korv och makaroner. Enkelt och gott!


Sol

Av Malin Larsson - 7 oktober 2008 08:27

Helt otroligt, det blev fint väder idag så idag blir då promenaden av, ska utforska någon ny väg. Sen måste jag kanske in till stan idag igen för gardinerna jag köpte igår innehöll bara en gardin. Och jag vill så gärna få upp dom nu.. Kroppkakorna igår vart faktiskt lyckade och de var inte så avancerat som jag trodde :)

Chrille jobbar över hela veckan för de nån slags stopp vecka på SSAB.. Men blir ju bra med pengar iaf, man blir ju inte jätte rik av att vara mammaledig. Och snart är de ju dags att handla lite julklappar.

Kom på Wilmer igår med att suga på tummen för första gången, hörde ett himla smackande från soffan där han låg. Men bättre han gör så när han är hungrig än att han skriker.. =)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards