Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Malin Larsson - 19 oktober 2008 20:27

Nu kan man säga att helgen är över och riktigt trevligt har de varit. Idag så har Johan,Jana och Elias varit här och hälsat på. Och sen så har Emma, Erik, Madde och Magnus varit förbi en sväng nu, Alltid trevligt med främmande. Dock måste jag uppdatera frysen med mer gobitar.

På något sätt så lyckas de aldrig få finnas kvar något när de väl behövs :) Nu ska jag se klart Ensam mamma söker och sen blir de nog en film och sängen.



Wilmer och Elias

Av Malin Larsson - 19 oktober 2008 08:00

Nu har vi just stigit upp och de är fjärde natten i rad som Wilmer sovit hela natten :)

I fredags så blev de att vi for till Therese och Douglas och hälsade på och deras lilla Ella bara växer och växer. 8 månader och riktigt busig :) Wilmer förstod ju inte så mycket utan satt mest och kollade. Fick även låna ett jätte fint Babygym av dom, och där ligger han nu och skrattar. Kul med något som rör sig och låter.

I lördags så bakade jag, äntligen. Chrille har tjatat länge på mig om de.

De vart hur som helst en kladdkaka. Enkelt och gott.

Sen kom Johan, Lina och Wilma och hälsade på. Och Wilmer var riktigt glad när Wilma satt bredvid han. Så fick han ett par jätte fina kläder att växa i :)

Idag blir de nog en lugn dag skulle jag tro. Kanske uppdaterar mera sen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards