Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Malin Larsson - 28 oktober 2008 15:45

Idag har jag varit på stan en sväng med Marie, shoppade inte så mycke, en påse på apoteket, en ansiktsmask, nya nappar till wilmer och en hårparfym!? Den luktade så gott så jag var tvungen att köpa den. Och så mössan som de var tänkt att jag bara skulle köpa egentligen. Jag är så himla dålig på att hålla i pengar. Och förresten fick jag ju även ett par lack leggings av marie. :)

Sen blev de en riktigt lååång prommis. Nu hemma igen och väntar på middagen sen ska jag till stan med syrran och sola och köpa en tyg bit.

Sen hade även jag och mamma tänkt hinna fålla mina nya gardiner och gå en promenad till maries mamma och pappa.

Pratade med chrille och dom skulle nog få komma hem redan imorrn och jag längtar lite hem och få fixa med mina nya ikea grejer.

Men samtidigt är de så mycke jag vill hinna göra här, Gå och hälsa på mormor och så ville farmor träffa Wilmer en gång till innan vi far. Men vi får väl se vad jag hinner med.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards