Alla inlägg den 18 december 2008

Av Malin Larsson - 18 december 2008 12:55

6 dagar kvar tills julafton. Men vart håller all snö på att ta vägen? Kan väl ändå få vara en vit jul istället för en halkig, blöt och grå. Trist när de knappt går att gå ut och gå, var en snabb promenad igår till konsum och fötterna var alldeles blöta innan jag var hemma igen och dessutom får man ju gå och spänna benen så mycket för att undvika att halka.


Idag har vi istället tagit bilen och varit och hälsat på Mimmi, Ante, Thilde och Ellen. Ellen var också en tjej som tidigt lärt sig gå, 9 månader.


Har hämtat ut mitt paket från ellos idag, hade beställt en jacka och lite andra kläder men självklart så hade tröjan jag beställt till dopet inte kommit, jag som hade tänkt undvika stan imorrn eftersom vi ska fixa klart de sista till dopet och duka och allt då. Men blir väl så illa tvungen att fara in en snabbsväng.

Jackan jag beställde var helt perfekt förutom att de var så mycke knappar och sånt och kändes som de tog lite väl länge att ta på den( var bara 6 knappar i kragen:), här ska allt gå snabbt helst, så de blir att skicka tillbaka den också så får jag väl leta lite mer efter jul, då de kanske till och med är rea :)


Resten av dagen kommer vi nog mest hålla till inomhus.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards