Alla inlägg den 7 december 2008

Av Malin Larsson - 7 december 2008 14:10

Igår så skjutsade chriles pappa oss till luleå, Quality hotel.

Dom bjöd på super god mat och var en jätte trevlig kväll, jag nöjde mig med två vinglas och en cider och de var alldeles lagomt. Och chrille höll sig i princip nykter eftersom han skulle jobba idag. Vi var totalt 28 st där. Dock glömde ju jag kameran :(

Till förrätt var de löjroms tallrik, till varmrätt renfile med kantarellsås och potatiskaka och till efterrätt hjortronsylt och glass. Faktiskt glad att de inte var julbord som dom flesta firmor brukar bjuda på till jul.

Kändes skönt att vakna på morgonen och vara pigg idag och kan ju även meddela att wilmer skött sig bra med sin farmor och farfar och han sov mest hela tiden.


  Har just städat lite här hemma och bakat en saffranskaka som vart riktigt god, nu ska jag ta mig en macka med grillad kyckling och resten av dagen bara ta de lugnt och vänta på att chrille ska komma hem så jag slipper äta  middag själv.


Och ikväll kommer mamma och pappa hem från taihland. :)






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards