Alla inlägg den 9 december 2008

Av Malin Larsson - 9 december 2008 11:48

Wilmer gör nya framsteg nästan varje dag, och lika roligt är de alltid och se hur han exprimenterar för sig själv. På senaste tiden så har han ju då lärt sig skratta högt när man kittlar han, skratta högt när vi busar, vända sig från rygg till mage och äter på allt som kommer i hans händer, så fort man ger han ett finger så far de direkt till munnen. :) Och han har även hittat sina egna fötter som han också försöker äta upp.


Måste även tillägga att jag tror att han fått sin pappas morgontrötthet, han somnar oftast kring nio på kvällen och sen när jag själv vaknar vid nio och går upp och fixar ny mat åt han och små städar lite och sen går i sovrummet och drar upp rullgardinerna så fortsätter han sova på ett tag och verkligen drar på sig och myser ett tag till. :)


Somnar alltid i sin egen säng och sen när chrille far på jobber kl 06.00 så vaknar han och chrille flyttar över han till våran säng så han får äta och sedan somnar han om. Underbart! Jag känner mig faktiskt utvilad mest hela tiden nu.


Idag när jag stod och höll på att ta ut tvätt ur tumlaren och han låg på skötbordet och tvättmaskinen var i fullgång och jag tittar på skötbordet så har han ändå lyckats somna trots denna centrifug :)


Rolig wilmer fakta för alla nyfikna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards