Alla inlägg den 1 december 2008

Av Malin Larsson - 1 december 2008 19:06

Idag har jag till största delen hållt på i köket med bakning av lussebullar och pepparkakor. Har inte ens hunnit provsmaka ännu.

Och dessutom gjorde jag älgstek till middag och de tar ju också sin tid. Så nu har jag just duschat och slagit ner mig i soffan och ska inte röra mig så mycke mera idag.


Imorse skulle jag då ta och vända tillbaka wilmers dygn eftersom han lagt sig ungefär 23.00 och sovit till ungefär 10.30 varje dag i kalix så kl nio väckta jag han och vi gick upp och klädde på oss och han åt lite mat, sen la jag han i babygymmet medans jag skulle gå och bädda sängen och när jag kommer ur sovrummet så har han somnat om, denna trött kille :)

Får väl se hur länge han kommer vara vaken ikväll då.


Och så har chrille prövat sätta wilmer i hoppgungan idag men tror han får växa lite till, nu såg han bara väldigt rolig ut. Men han klagade åtminstone inte. Var faktiskt rätt nöjd trots allt. Kan ha berott på våra skratt när han skuttade runt på tårna :)


Bjuder på några av dagens bilder som vanligt

Av Malin Larsson - 1 december 2008 19:02

Mamma här är några bilder på ed hardy tröjor, fast komihåg att dom är små i storlekarna så man måste alltid ta en större än man normalt har.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards